ČASTÉ OTÁZKY

Co všechno dopis obsahuje?

Kompletní dopis se skládá z papíru A4 a obálky C5 v jednotném grafickém zpracování. Z každé kategorie si můžete vybrat ten, který se Vám bude nejvíce líbit. Text je speciálně upraven na základě informací, které nám zašlete v objednávce. Každý dopis navíc obsahuje naše originální razítko k dané události a poštovní tematickou známku (pokud je to možné). Dopisy jsou rozesílány z pošty Boží Dar nebo z běžné pošty.

Jaká je konečná cena?

Celková cena za dopis je 219 Kč, včetně poštovného do kterékoliv části světa.

Chci poslat dopis do zahraničí, je to možné a jaké je cena?

Ano, je to možné, dopisy posíláme do celého světa, jejich doručení je ale rizikové, obzvláště s ohledem na současnou pandemickou situaci, proto objednávejte s předstihem a  počítejte s rizikem. Cena je stejná.

Chci poslat jeden dopis, ale pro dvě děti?

Všechny dopisy máme nachystané v několika tvarech: jednotném i množném čísle, jak pro holčičky, tak pro kluky i mix dětí.

Můžu objednávku nebo výběr papíru změnit, i když už byla objednávka odeslaná?

Objednávku je možno změnit nebo upravit do doby, než začneme dopis připravovat k tisku, proto nás prosím kontaktujte (emailem s číslem objednávky) co nejdříve, ať je možné objednávku změnit. 

Chtěla bych vložit do dopisu speciální vzkaz, jak to mám udělat?

Na osobní vzkazy je vyčleněn prostor v objednávkovém formuláři s názvem "PS".
Vzkaz vkládáme na konec dopisu a v objednávkovém formuláři  jej najdete v závěru objednávacího formuláře.
Příklad: „A chtěl bych Tě navíc moc pochválit za to, že jsi hodná a nosíš brejličky, jak říkala paní doktorka.“

Co když udělám do objednávky dopisu chyby?

Veškeré objednávky se snažíme pečlivě kontrolovat a jasné chyby nebo překlepy opravujeme i bez Vašeho upozornění. Ale jsme také lidé a někdy se stane, že i nám něco unikne. Pokud chyba není významná, promiňte nám to prosím. V opačném případě dopis na Vaše vyžádání opravíme a pošleme nový. Pokud si nejsme jisti, tak se Vás zpravidla doptáme emailem nebo telefonicky.

Nově je možné vaše oslovení a osobní texty vidět rovnou v náhledu, proto věříme že chyb ještě ubyde. 

Po odeslání objednávky potřebuji něco opravit, jak to udělat?

V případě, že potřebujete něco změnit či upravit, kontaktujte nás prosím co nejdříve. Ideálně emailem a vždy uvádějte číslo objednávky a pro jistotu i jméno adresáta (pro kontrolu) a požadavek na změnu. Změnu vám potvrdíme, pokud bude něco nejasné, voláme.

Jak mám napsat PS?

Vzkaz PS (osobní text na konci dopisu) pište tak, jako by jej psal sám Ježíšek:

Příklad:
" A rád bych Tě pochválil, jak se snažíš ve škole, jsi moc šikovný. Tu matiku sis zlepši, jsi jednička! A nezapomeň ode mně pozdravovat sestřičku Lucinku, je ještě malinká, ale i na ní se přijdu podívat! Tatínek a maminka vás mají oba moc rádi!"

Počet znaků není omezen - ideální jsou vzkazy na 1-5 řádků. Pokud by vzkaz byl delší, nebojte, přidáme další papír a upravíme tak, aby to vzhledově bylo pěkné. 

Jaké druhy plateb akceptujete?

Platby přijímáme online platební kartou a bankovním převodem.

PLATBY ONLINE KARTOU - prosím, využívejte maximálně platbu online kartami - je to rychlé, bezpečné a jednoduše spárujeme platbu s objednávku, takže ji můžeme začít co nejdříve. Navíc nám tím dáváte najevo, že to doopravdy myslíte vážně. 

BANKOVNÍ PŘEVODY - údaje pro platbu převodem naleznete na konci objednávky. Jako variabilní číslo používejte číslo objednávky, jinak nebude možné platbu spárovat a dohledat.

Důležité: Co dělat, když mé dítě dopis neobdrží?

Dopisy rozesíláme Českou poštou, z Božího Daru, po 1. prosinci, kdy Boží Dar otevírá vánoční poštu.
Dle zkušeností z minulých let, standartní cesta z Božího Daru do vašich schránek trvá cca 1 týden. 
Občas se stane, že dopis cestuje až 14 dnů, někdy se ztratí úplně a někdy se vrátí zpět na Boží Dar.

Pokud dopis cca do 7-10 dnů od zprávy, že byl odeslán, neobdržíte, kontaktujte nás, ověříme odeslání a správnost adresy. Většinou mu dáme tak 3 dny a pokud ani tak nedorazí - pošleme duplikát napřímo (bez Božího Daru), rovnou na vaši adresu. Takto zpravidla chodí do 3 dnů. 

Pokud by tak nedošel, a vám došla trpělivost, vrátíme vám peníze.

DŮLEŽITÉ: Co můžete udělat proto, aby dopis došel?

Nedokážeme dát dopisům křídla, aby dolétly do těch správných schránek (i když by to bylo super), ale můžeme trochu pomoci:

Seznam toho, co nejčastěji pomůže, že dopis nedojde:

1) Jména dětí dejte na schránku - v předvánoční období pro poštu mohou pracovat brigádníci, kteří neznají ani vás, ani vaše děti, usnadníte to jim i sobě.

2) Na obálku při objednávání můžete na řádek č. 2 dát pro jistotu i jméno dospělého či název firmy, kteří se běžně vyskytují na adrese (opět tím usnadníte pošťákovi práci )

3) Informujte vaši pošťačku, že děti čekají dopis od Ježíška.


Garance vrácení peněz.

Pokud by dopis nedorazil, nebo se Vám nelíbil, či jsme se jinak nedomluvili, vrátíme vám peníze. Dejte nám vědět a vždy prosím uvádějte VS objednávky. 


Kontakt

info@dopisodjeziska.cz

+420 604 210 139

Andrea Růžičková, Rabasova 2371, Rakovník 26901
zpracovatel - TWINKLES s.r.o. , Mazovská 4779, Praha 8

9.00 - 17.00 (od pondělí do pátku)
v sezoně odpovídáme i během víkendu

PŘIHLÁŠENÍ K ODBĚRU NOVINEK:

Pokud chcete být informováni o zahájení sezony, zadejte svůj email.

Copyright 2023 © Andrea Růžičková. Všechna práva vyhrazena.

Page Created with OptimizePress