ČASTÉ OTÁZKY

Co všechno dopis obsahuje?

Kompletní dopis se skládá z papíru a obálky v jednotném grafickém zpracování a netradičního formátu. Z každé kategorie si můžete vybrat ten, který se Vám bude nejvíce líbit. Text je speciálně upraven na základě informací, které nám zašlete v objednávce. Každý dopis navíc obsahuje naše originální razítko k dané události a poštovní tematickou známku. Dopisy jsou rozesílány z pošty dle dané události.

Jaká je konečná cena?

Celková cena za dopis je 198 Kč, včetně poštovného do kterékoliv části světa.

Chci poslat dopis do zahraničí, je to možné a jaké je cena?

Ano, je to možné, dopisy posíláme do celého světa, jejich doručení je ale rizikové, obzvláště s ohledem na současnou pandemickou situaci, proto objednávejte s předstihem a  počítejte s rizikem. 

Cena - USA, Austrálie a svět ......... 245,- Kč ...... počítejte cca 3 týdny na doporučení (loni dopisy došly až po měsíci)
Cena - Evropa                           ......... 225,- Kč ...... počítejte 1 až 2 týdny na doručení (loni dopisy docházely cca do 14 dnů)

Chci poslat jeden dopis, ale pro dvě děti?

Všechny dopisy máme nachystané v několika tvarech: jednotném i množném čísle, jak pro holčičky, tak pro kluky i mix dětí.

Můžu objednávku nebo výběr papíru změnit, i když už byla objednávka odeslaná?

Objednávku je možno změnit nebo upravit do doby, než začneme dopis připravovat k tisku, proto nás prosím kontaktujte (emailem s číslem objednávky) co nejdříve, ať je možné objednávku změnit. 

Chtěla bych vložit do dopisu speciální vzkaz, jak to mám udělat?

Na osobní vzkazy je vyčleněn prostor v objednávkovém formuláři s názvem "PS".
Vzkaz vkládáme na konec dopisu a v objednávkovém formuláři  jej najdete v závěru objednávacího formuláře.
Příklad: „A chtěl bych Tě navíc moc pochválit za to, že jsi hodná a nosíš brejličky, jak říkala paní doktorka.“

Co když udělám do objednávky dopisu chyby?

Veškeré objednávky se snažíme pečlivě kontrolovat a jasné chyby nebo překlepy opravujeme i bez Vašeho upozornění. Ale jsme také lidé a někdy se stane, že i nám něco unikne. Pokud chyba není významná, promiňte nám to prosím. V opačném případě dopis na Vaše vyžádání opravíme a pošleme nový. Pokud si nejsme jisti, tak se Vás zpravidla doptáme emailem nebo telefonicky.

Nově je možné vaše oslovení a osobní texty vidět rovnou v náhledu, proto věříme že chyb ještě ubyde. 😀

Po odeslání objednávky potřebuji něco opravit, jak to udělat?

V případě, že potřebujete něco změnit či upravit, kontaktujte nás prosím co nejdříve. Ideálně emailem a vždy uvádějte číslo objednávky a pro jistotu i jméno adresáta (pro kontrolu) a požadavek na změnu. Změnu vám potvrdíme, pokud bude něco nejasné, voláme.

Jak mám napsat PS?

Vzkaz PS (osobní text na konci dopisu) pište tak, jako by jej psal sám Ježíšek:

Příklad:
" A rád bych Tě pochválil, jak se snažíš ve škole, jsi moc šikovný. Tu matiku sis zlepši, jsi jednička! A nezapomeň ode mně pozdravovat sestřičku Lucinku, je ještě malinká, ale i na ní se přijdu podívat! Tatínek a maminka vás mají oba moc rádi!"

Počet znaků není omezen - ideální jsou vzkazy na 1-5 řádků. Pokud by vzkaz byl delší, nebojte, přidáme další papír a upravíme tak, aby to vzhledově bylo pěkné. 😀

Jaké druhy plateb akceptujete?

Platby přijímáme online platební kartou a bankovním převodem.

PLATBY ONLINE KARTOU - prosím, využívejte maximálně platbu online kartami - je to rychlé, bezpečné a jednoduše spárujeme platbu s objednávku, takže ji můžeme začít co nejdříve. Navíc nám tím dáváte najevo, že to doopravdy myslíte vážně. 

BANKOVNÍ PŘEVODY - údaje pro platbu převodem naleznete na konci objednávky. Jako variabilní číslo používejte číslo objednávky, jinak nebude možné platbu spárovat a dohledat.

Důležité: Co dělat, když mé dítě dopis neobdrží?

Dopisy rozesíláme Českou poštou, z Božího Daru, po 1. prosinci, kdy Boží Dar otevírá vánoční poštu.
Dle zkušeností z minulých let, standartní cesta z Božího Daru do vašich schránek trvá cca 1 týden. 
Občas se stane, že dopis cestuje až 14 dnů, někdy se ztratí úplně a někdy se vrátí zpět na Boží Dar.

Pokud dopis cca do 7-10 dnů od zprávy, že byl odeslán, neobdržíte, kontaktujte nás, ověříme odeslání a správnost adresy. Většinou mu dáme tak 3 dny a pokud ani tak nedorazí - pošleme duplikát napřímo (bez Božího Daru), rovnou na vaši adresu. Takto zpravidla chodí do 3 dnů. 

Pokud by tak nedošel, a vám došla trpělivost, vrátíme vám peníze.



DŮLEŽITÉ: Co můžete udělat proto, aby dopis došel?

Nedokážeme dát dopisům křídla, aby dolétly do těch správných schránek (i když by to bylo super), ale můžeme trochu pomoci:

Seznam toho, co nejčastěji pomůže, že dopis nedojde:

1) Jména dětí dejte na schránku - v předvánoční období pro poštu můžou pracovat brigádníci, kteří neznají ani vás, ani vaše děti, usnadněte jim to.

2) Na obálku při objednávání můžete na řádek č. 2 dát pro jistotu i jméno dospělého či název firmy, kteří se běžně vyskytují na adrese (opět tím usnadníte pošťákovi práci )

3) Informujte vaši pošťačku, že děti čekají dopis od Ježíška 😍



Garance vrácení peněz.

Pokud by dopis nedorazil, nebo se Vám nelíbil, či jsme se jinak nedomluvili, vrátíme vám peníze. 


Kontakt

info@dopisodjeziska.cz

+420 604 210 139

TWINKLES s.r.o. , Mazovská 4779, Praha 8

9.00 - 17.00 (od pondělí do pátku)
v sezoně odpovídáme i během víkendu

Tyto webové stránky jsou produktovým webem projektu Pošta pro děti. Provozované Andreou Růžičkovou. Marketing a technickou podporu zajišťuje Twinkles s.r.o.

Copyright 2021 © Andrea Růžičková. Všechna práva vyhrazena.

Page Created with OptimizePress